Tandpetare


Trevlig kväll igår!:) Tack mina kära dårar!;)

Joana var övertaggad direkt hon klev innanför dörren och var redo för disco!
Sen droppade det in lite blandat folk:)
Blev utgång på Calles, Sen styrde vi käk på Kungsgrillen där det även bjöds på
underhållning av en livlig blottande tjej!



Körde en trevlig återträff på Dallas idag!
Pizzor kom, pizzor gick, alla åt ur alla andras mat,
budskap som ej gick fram tydligt,
vi skrattade, det sprutade dricka
minnesluckor fylldes!

Men vems födelsedag är det idag? Var det min, eller Jockes pappa?



Fan vad lycklig jag är när jag har dessa underbara människor i min närhet!

Kommentarer
Postat av: legenden !

kan gå med på att det är min om du styr folk till olles kl 19.30 så kör vi lite födelsedagskalas ;p

2010-12-12 @ 17:33:17
Postat av: Sandra

Haha, ska ringa runt lite!:D Synd bara att man jobbar imorgon, söndagsfester är ju sjukt roliga:P

2010-12-12 @ 17:44:08
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/
Postat av: legenden !

mjoo, gör det! Behöver ju inte bli så extremt hårt men några bägare kan man väl tippa i sig ;p

Ring mig sen! 0703653855

2010-12-12 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0