SundayGroup

Det är awesome! Vi har ett bord (bord nr 7) bokat 18.00 varje, alltså serisöt VARJE SÖNDAG på Olearys!!
Kärnan består av Jag, Jocke &
Tobbe!
Första medlemmen godkändes igår, Anwar! 
4 personer som nyss lärt känna varandra, vet inget om varandra.
igår gick vi igenom hur gamla alla var och efternamn, också har alla varandras nummer!
Nya medlemmar får givetvis komma in i gruppen, men dom måste godkännas av kärnan!
Om det inte fuunkar för nån så då är det goodbye med den personen.
Om man inte dykt upp 3 söndagar i rad, blir man automatiskt utkickad!


Det var riktigt kul igår på våran biljardkväll.
Möttes upp på Olearys, käkade och drack några öl. Lite imponerad av Jocke
hur mycket han hann dricka, en kanna + 5 eller 6 öl tror jag det var!
Sen for vi upp på Morö Backe, hämtade två spritflaskor hos en kille,
också hämtade vi upp Anwar, sen for vi till Jocke.
Där Anwar fick veta sin plats som nykomling i gänget.
Efter alla antagningsprov så var han med!
"Det spelar ingen roll hur många gånger han spyr, han gjorde det ändå!"
Lirade ölbiljard, fast med sprit, 1 flaskan försvann rätt fort.
Jag somnade på soffan till slut.

Jocke for och jobbade 5 imorse, då gick jag och Anwar hem till mig,
för att Giga skulle komma med Brooklyn då också!

Nu ligger jag och Brooklyn i soffan och funderar på vad vi ska hitta på
Jag är hungrig, och hon är trött, fast det är ju jag också iofs.
Äh, ska ringa Viktor nu!

Idag var våran "Sandra&Viktor-dag"
Vi skulle göra massa saker idag, hoppas han inte glömt bort det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0