Juldagen!

Efter lunch med grabbarna blev det hem och vila en stund.
Sliten, punkt slut. Duschade, lite piggare. Men fortfarande SLUT.

Det ringer i telefonen, "vafan var det för kod?"
Då står Viktor, Mark, Jocke & Julia här nedanför och redo för partaj!

Där satt jag som en rishög! blä.

Aja, det var bara tagga till! Josse kom hit och sen blev det speltime!

Alla drog ut, jag & Josse stannade  kvar hos mig ett tag.
Joana kom förbi, sen drog vi ut.
Konstigt folk ute? Hahaa

Sen efteråt blev det snöbrottning i snöhögarna på torget!
grymt kul att leka!
Men efter allt rullande nerför snön, i strumpbyxor dessutom, ingen hit kan jag säga:/
min mobil var försvunnen, suck. 
Hur fan skulle jag hitta åt den i den där stora snöhögen?
Men vi hittade den:) yeeey

Har tyvärr inga bilder sen kvällen,
men det finns en film på fejjan där jag ger Julia en bitch slap:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0