Torsdag

Jag, Ida och Joana drog iväg till Piteå. 
Först Dollarstore där det inhandlades massa bra att ha saker. 
Och vissa saker var gratis!

Sen drog vi på nolia!










Sen dog min kamera:/ 

När vi kom hem for vi och hälsade på Idas morfar,
och det var allvarligt den häftigaste morfarn! :)

Sen for vi hem till Ida, jag bastade lite medan hon var på toan

Sen for jag hem. Ida kom hit efter typ 20 min igen.
Och Josse kom också, också fick vi jättefina pysselböcker! :)
Ska lägga in bilder sen när jag har färglagt färdigt:)

Iväg på Sibylla för middag.
Sen for jag till jens och lämnade igen hans saker.

For och hämtade Ida. Satt på parkeringen och pratade i 2 timmar. 
Drog på max och köpte en lyxis sen var vi bara ute och körde och kollade på saker

Hem, vi skulle se The last song, men jag somnade
Inget ovanligt. Vaknar halv 4, vi ligger och pratar..
Men till slut ligger jag och pratar med mig själv för att hon somnade..

Nu ska jag väcka henne sen ska vi på stan och fika med Erik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0