Sambo

I söndags hade vi American Pie fest:)
Slutade med att Josse spydde och somnade halv 12, haha.

Igår flyttade Josse in hos mig lite tillfälligt bara, skitnice:)
Och det firade vi igår med kräftskiva och spel!



Idag måste det ha varit nåt fel på mig, jag vaknar när Josse far klockan 6 imorse
och får för mig att fara på gymmet.
Stiger upp direkt och traskar dit. Sen äter jag frukost när jag kommer hem,
och efter det ut på en prommis!
Och jag var hemma innan väckaren skulle ringa.
Jag hade ställt den så att jag inte skulle sova bort hela dagen,
men det behövde jag ju inte oroa mig om nu iaf.

Nu ska jag fara på mekonomen och lämna igen nå grejer

NEJ, men va fan! klockan är ju bara 9.30. Dom kanske inte öppnat än
Ååh jaja, får väl diska eller nåt nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0