"Jag är iaf ny!"

Igår så drog jag och Jossarna till Umeå

Josse kom och plockade upp mig. Jag gick ner, tittade mig omkring, ingen jossebil,
ser bara en buss. Men det är den vi ska ha, för där inne sitter lilla Josse och vinkar! :)
Grymt, alla får sitta fram! Yeeey:)

Första stoppet, Sävar för att inhandla en säng. Men gps:en visade oss cykelvägen istället?
Men vi stannade och frågade klipptanten. 
Vi måste ha sett dumma ut, alla bara glodde, tysta! Haha

In med sängen i bilen och vidare in till stan för shopping.
Fast först Donken som vi alla längtat så mycket efter.
Fast josse åt en sallad. "Det är som pommes, fast lite nyttigare" 



Det här rymdes inte:/



På vägen hem såg vi en loppisskylt och svängde hastigt av.
Det var som en skattjakt, små små skyltar och på konstiga ställen.
Men hittade till slut, men det var allvarligt den SÄMSTA loppis jag varit på. Och den pinsammaste!

Kommer till stan, far och hämtar ut pengar och glider vidare på nästa loppis!
Men blev inget fynd där heller.


Sen blev det kebab på grilln´
Mumma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0