Sybbe

Jobbat på Sibylla. Gick väldigt bra, lite stirrig i början, men man kom fort in i det.
Men minnet hängde inte med lika bra kände jag:)
En gubbe satt och berättade för mig att han hade bott i Brasilien i 2 år. Och han bodde på 8:e våningen, och därifrån kunde han titta på tjejer. Han lärde sig att han skulle vara försiktig när det gäller tjejerna där.
Också berättade han att han har varit pilot. Och en gång i veckan flög han mellan Rio och Lissabon.
Fick även lära mig att "Do" på portugisiska betyder från. Jätteintressant. Haha:)
.
Köttfärsås & Spaghetti nu, sen byta om och fara och jobba på Ica snart:)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej!:)



Hoppas de gick bra å jobba.

Nu snart är jag på väg hem!

Ringer när jag sitter på bussen!!

Puss!

2010-04-06 @ 16:43:15
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0