Ledig dag:)

Jag, Josse och Ante har suttit ute och solat här utanför idag. Palle svängde förbi en sväng och sa hej.
Jag gillar när det är fint väder och när jag är ledig! :)
.
Sen skjutsade vi Ante till jobbet.
Och vi var duktiga och gick ut och gick en promenad till moröhöjden.
Käkade middag hos Yvonne och Lennart, sen gick vi hem igen.
Kom på att vi ska springa tjejmilen i sommar, så det är kanske dags att man lägger sig i hårdträning?
.
Imorgon blir det jobb, sen blir det promenad.
Får se om Josse pallar, hon kommer väl ligga död imorgon.
.
Ikväll får jag förhoppningsvis bilderna/filmerna så då ska ni få se hur roligt vi hade igår:)

Kommentarer
Postat av: jossea

Alltså tjejmilen, jag är lätt på den iallafall! Visst är den i sthlm?

2010-04-13 @ 17:29:57
Postat av: linneaj

sprang den förra året, ska göra det iår också. Hur ballt som helst, värsta upplevelsen och en bra anledning att fara och på hotell sthlm och shoppa :D

2010-04-14 @ 16:23:01
URL: http://linneajoo.blogg.se/
Postat av: Josefine

Min fot var ju död! Största blåsan! :S :(

2010-04-21 @ 23:30:22
URL: http://jbiggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0