Gör en burn-out med bilen, det är coolt!

Så sjukt roligt vi hade på burträskbingon! :)
Jag och Viktor drar från Ica vid 17.00, sätter oss på stan i solen ett tag. Sen drar vi och hämtar upp Julia, möter upp Challe och Andreas och drar på Max för käk och laguppdelning.
Jag, Viktor och Erik mot Julia, Challe och Andreas!
Taggade var vi och säkra på att vi skulle vinna, och såklart vann vi! :)
.
Väl förtjänat
Vi började med att fara och leta upp en gbgubbe, men hittade ingen. Dålig vägbeskrivning:S
Sen tog vi kort på oss utanför alla icabutiker
passade även på att göra en burn-out på kvantums parkering, men det gick inge vidare, haha.
Men vi fixade en snyggare sen:)
.
Har även kört 3 varv i rondellen och tutat smoke on the water.
Men jag var inte speciellt duktig:)
.
Vid 8 hade Erik jobbat färdigt så då drog vi och plockade upp han.
Fixade även lite extrapoäng då, rastade hunden, Erik klädde på sig ett gäng tröjor.
Och Viktor käkade ett rått ägg.
.
Sen drog vi vidare och fixade en vägskylt och en cykelsadel
.
In till stan. Jag klamrade mig fast vid kuken på torget och skrek att jag älskade kuk
.
Också bakade vi negerbollar på torget:)
.
For en sväng på Krysset och hånglade upp Lisette och passade på att bygga en snögubbe.
.
Teambilder

Kommentarer
Postat av: Lisette

HAHA bästa bilden på dig och mig ^^

2010-04-18 @ 13:31:35
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0