Ägg

Nää, blev inge träning idag. En liten promenad till bonnstan och tillbaka fick räcka, men om inte mange hade hört av sig om telefonen så hade jag gått broarna.
.
Hann med ett besök hos syster innan jobbet.
Fick en guidad tur genom huset.
.
Ååh jag började sakna josse a så mycket idag. Tänkte då att jamen hon kommer ju hem från turkiet snart så det är lugnt. Men va fan, hon kommer ju inte hem HIT:(
Ååh din lilla snorkråka. tänk om jag hade varit ledig några dagar så hade jag kunnat komma till dig snart. Men jag jobbar ju som en idiot. Så det får bli lite senare.
.
Också har vi massa saker att se fram emot på jobbet nu:) Icabingo, London, och kanske en sväng till Boda Borg.
Lovely! :)
.
Nu ska jag koka mig ett ägg eller två och se en film, sen sova för imorgon är det jobb på sybbe igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0