Älskade mormor!

Igår fick äntligen mormor fara till morfar! Jag är ledsen, men det var ju det här hon ville. Nu har hon det bra. 
Klockan 8 så somnade hon in med mamma, Kim och Leif vid sin sida. Sen kom jag och Josse så fort vi kunde. Vi satt där ute ett tag innan vi hade samlat mod att gå in för att titta på henne. Hemskt. Men jag är glad över att jag gjorde det, känns lite mer verkligt nu! Mamma hade klätt på henne kläderna som hon skulle ha på Josses student, och hett på henne lite läppglans. Sen kom begravningssnubben med kistan, en likadan som morfars, så vi bäddade ner henne direkt. Kim hade köpt ett armband med ett vakande öga som hon fick ta med sig i jorden. 

Nu har jag och Josse fått våra bruna fula koppar som vi alltid skämtat om. Nu är den ett fint minne :D

Älskar dig mormor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0