Irri

Jobbat idag, höll på att bli tokig. Men varje gång jag blev irriterad så tänkte jag att snart ska jag dra, snart ska jag dra. Så då blev det bättre! :) Jag uthärdade kvällen.
Nu ska vi bara hinna planera in alla pfester som är kvar. Vi har kvar pyjamaspartyt hos Josse, det längtar jag till! Massa mys och kanske lite kuddkrig :P Sen ska vi till Joana och Emma också. Men Emma måste fixa en ny soffa. Annars kan vi inte komma! Haha

Biggan är i Gävle nu! Känns som hon varit borta i evigheter! Saknar dig sistah! ;) Och när hon kommer hem så åker jag ner till Göteborg å ska söka lite jobb å sådär. Vi hinner ju aldrig träffas! :(

Jens och Palle var och tränade Kims lag idag. Och mamma tyckte dom var skitduktiga! blablabla.. 
Nästa vecka ska jag tammetusan dit! Och ENSAM! ..men det tyckte inte mamma!


Nu ska jag gå och duscha, ska tom tvätta håret! Känner att det är dags nu! Sen ska jag vänta på att fyllot ska ha hämtning. 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jens

hahah vadå fyllot? sen e de bara att vänja sig att barnen tycker mer om än dig ;p

2009-02-19 @ 10:50:58
URL: http://lufffarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0