Duktig

Idag har jag bara varit hemma och stökat. Har putsat fönstrena, eller det blev bara ett, orkade inte ta dom andra. Sen har jag dammsugit å sånt :) Hittade även Josses nycklar i röran! :)

Igår var vi i Boliden och tränade ungarna. Och mamma kan inte sluta skryta upp Jens och Palle. Guud vad hon älskar dom! Men jag får väl hålla med om att dom är duktiga :)

I helgen blir det jobb. Och på måndag åker jag till Göteborg! Ska bli skönt att få komma bort ett tag! Och såklart få träffa Josse :) Måste boka biljett snart, blir ju fan bara dyrare och dyrare! hmm.

Jajustja, vi fick ju våra leksaker i tisdags. Besviken jag blev. Skiten fungerade ju inte! Irriterande! Men jag ska iaf få en ny snart!  Men det lär väl ta några veckor. Allting verkar gå åt helvete, datorn pajjade och lär väl inte få tillbaka den på evigheter. Och skorna jag lämnade in skulle ta en vecka. Vad håller alla på med? Kan dom inte bara skynda sig!

Nu ska jag städa toan hade jag tänkt.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du ta och uppdatera!! ) SLICK

2009-03-23 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0