Waynes

Började jobba 8.30 imorse. Sen kom det en praktikant! (som ingen visste skulle komma).

Haha, jag fick en kokosboll av en gubbe i driven idag! Medan jag väntade på att han skulle betala så kollade jag in i hans bil, och såg att han hade varit och handlat, och jag fick syn på en låda med kokosbollar i påsen. Och sa helt plötsligt: Ååh, har du kokosbollar? :) Då sa han att jag kunde få en! Vilken snäll farbror! :)
Slutade jobba kl 19.00. Då promenerade jag in till stan. Jag, Josse och Jennifer gick på Waynes och fikade :)

Åh Jennifer! Jag vill inte att du ska fara!

Nu ska jag poppa lite popcorn och se på 2 1/2 män.
Men jag borde egentligen tvätta håret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0