Pucko!

En kund kallade mig för Pucko idag! :) Men han var väldigt trevlig så han fick 2 kakor :)
Och ville t.o.m ha receptet på kakorna. Dom är sjukt goda! :)

Imorgon har vi möte kl 8.30. Dit och säga mina åsikter. Men Micke tyckte jag kunde förhandla med mig själv. Kom på idag att vi hade möte imorgon och jag har inte kommit på någonting att ta upp. Jag brukar ju jämt komma med en lång lista, haha! Men jag har suttit och funderat ett tag nu, kommit på en del punkter iaf.

Har försökt städa lite idag, men det har inte gått så värst bra. Diskat lite. Det får nog räcka. Nu är klockan mycket, dags att lägga sig. Ska nog se lägga mig i sängen och se Beck nu.




Kan du inte bara ringa? Nuuuuu! Jag får inte tag i dig på nåt sätt. Men nästa vecka så behöver jag inte oroa mig.

Fattar inte hur det kan kännas så här NU! En enda gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0