Minns ni?

Förut när vi var små, eller små och små. Det var väl typ några år sedan :) Gick väl 9:an. Vi hade pöklistor :P Kom på det idag. Jag undrar om jag har kvar någon nånstans? Skulle va roligt att se vilka man hade med.

Om jag skulle göra en idag skulle den nog se ut såhär:
1. Dmr
2. Skrot
3. Kors
4. Hår
5. ES
6. Krip
7. Rönnbär
8. K
9. Val
10. Trög



Funderar på om jag ska ta en öl iaf. Jag är ju sjuk, och jag hade tänkt ha en nykter helg. Men vafan, 1 öl kan ju inte skada? Men om man säger EN öl så blir det aldrig bara en. brukar sluta med minst fem iaf. Men ikväll blir det BARA EN. Eller ja, om Rebecca vill ut sen så kanske jag följer med ut. Bara kanske. Och då måste man ju köpa en öl. :)



Skål på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0