Fotbollsträning


Jag klev in i gympasalen och sa att det var jag som höll i träningen.
På alla övningar vågade ingen typ närma sig mig, haha! Dom var rädda för mig!
Dom trodde att jag var grym!  Haha! :)
I slutet av träningen så har dom match i 40 min typ.
Och då var dom inte lika rädda för mig.
Det blev 2-2. Och jag gjorde båda målen, aha aha :) 

Men shit va jobbigt det var, kondisen är ju inte på topp kan jag ju säga.
Men jag gjorde mitt bästa. jag tror alla tyckte det var roligt att jag var med! :)

I slutet skulle jag hålla i stretchingen, det blev så att vi hade en namnlek samtidigt också :)

När matchen var slut gick jag till Emelie och berömde henne, hur duktig hon var. Hon tyckte att jag var duktig med:P
Och tyckte att jag alltid skulle vara med!
Men jag kan ju säga att det här var inte sista gången. Fan va kul vi hade :)

_______________

Och kakan, den blev bara skit. Skulle dela bottnarna och hela kakan föll isär!
Satt och pysslade ihop alla småbitar så det liknade en cirkel.
Den var inte läcker. Det fulaste jag sett! Men den var god iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0