Fest för fan

Jag och Jennifer satt först hemma hos mig och drack en öl. Gick vidare till Rebecca. Lollo kom. Sen skulle dom på Balzac en sväng och ta ett glas vin, så jag och Jennifer gick hem till mig igen. Sen kom Rebecca. Och vi lyckades övertala Matteus och Ester. Billy och Tobias.

Sandra: brb
Jennifer: Syl
Sandra: fumf
Jennifer: fff
Sandra: ff
Jennifer: hmf

Dags för utgång. Blev Kåffe In. Sen vidare till Calles. Jag hade glömt mina kort. Men Erik var snäll och köpte en öl till mig :) Sen träffade jag Anton, berättade för honom att min jobbarkompis tyckte han var het :P

Sen drog vi vidare på Old Williams. Där hann jag inte ens beställa en öl. Gick ut på torget.
Erik kom. Men han bangade på efterfest.
Billy kissade mitt på torget. Och någon annan?

Maxmat. Hem till mig. Mattues åt i flera timmar. Och Jonas satt och spelade gitarr och sjöng.
Kvällen slutade 04.30.






Har varit och fikat med Jennifer och Rebecca. Men det var bäst att gå när alla tre började sitta där som nå mongon och bara stirra och gapa. Då skramlade vi ihop småpengarna och begav oss mot favoritaffären och inhandlade lite gott till ikväll!

Nu ska jag röjja upp här lite. Maxmat överallt. Sen ska jag bege mig till Jennifer och hjälpa henne med diskmaskinen.

Sen blir det middag hos Rebecca :) Tacos och öl!


FFF FF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0