F

Rent åt helvete!


Kvällen började med middag hos Rebecca. Vi spelade kort och snackade. Jag satt och tänkte i 10 min, och de enda jag kunde komma på var FS :) Besvikna. Sen for Rebecca och jobbade, då for vi hem till mig, Jens och Danne följde med också.

Han som trodde han var cool med sin mössa och jacka! Vad hände med han?

Drog iväg på Rockabillyfest. Jens gick lös på dansgolvet!
Sen blev det Calles, sen Olearys.
Efterfesten ägde rum hos Danne. Sen blev det att promenera hemåt. Tack Matteus!

Har duschat nu. Känner mig lite fräschare. Väntar på att Rebecca ska komma hit. Vi ska äta pizza :) Då kanske man börjar må lite bättre om man får i sig lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0