Boliden

Idag har jag varit ute och gått i regnet. Fy fan!
Jag och Josse va upp på solbacken en sväng. Köpte lite grejs.
Sen skulle jag följa med Nisse till Boliden. Men först for vi någonstans i skogen, skulle träffa nån snubbe som skulle köpa hans bil. jag blev kompis med hans lilla barn. (vet ej om det var en tjej eller kille) Han ropade Kevin, men sen när jag stod och snackade med ungen (eller jag snackade, han var tyst) så såg jag att det stod Kelly på stövlarna. Och om man säger det så låter det ju ganska likt. Så jag vågade aldrig säga namnet. :) Skämmigt om man skulle säga fel. Sen for vi till Finnfors, bytte däck. Sen Boliden. Middag med familjen. Kött och potatis, mums! :)

Nu har Rebecca kommit hit, så nu ska jag vara social med henne :)
Ska på Pinkerton ikväll. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0