4 pizzor

Vi trycker, vi är riktiga svin! :)

Robin kom hem i fredags, så jag har varit med honom hela helgen! :)

I fredags satt vi hemma, drack några öl. Stefan kom hit, och stannade.

I lördags så beställde vi kinamat. Började dricka direkt vi vaknade typ. Så det blev en lång fest. Någon bekantade sig med toan lite närmare. Sen blev det utgång på Calles. Jag och Josse gick upp på scen och skulle sjunga Britney Spears. Men när jag började spela på gitarren så märkte dom att jag var helt värdelös och var tvungen lämna scenen. Sen drog vi vidare på Olearys. Men gick hem nästan direkt.

Idag har vi bara degat hela dagen, och ätit! beställde hem pizza. Men vi var tvungna att handla över 200. Så vi beställde 4 pizzor. haha!



Jag är sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0