Stockholm

Jag och Josse spenderade förra helgen i Stockholm! :)
Fredag, shoppade hela dagen. Efter några timmar blev vi törstiga och tänkte sätta oss på Kickis och ta en öl. Men då hade stället lagt ner. Det var synd, riktigt bra ställe :) Men då satte vi oss på nån annan restaurang.
Shoppade ännu mer, sen hem, duscha och göra sig snygg. Sen for vi på K-15, träffade 2 killar. Vi blev bjudna på releasefest i spånga. Fick även BjörnBorg pannband som jag använt flitigt. Var även en kille som stannade till på stan tittade på mig och sa högt. " Fy fan vilken häftig tjej!" :)


 



Senare under kvällen kom Anton, vi drog på nån pub. Sen for vi hem till några av hans kompisar. Skrev våra autografer sen blev det donken! Hemvägen blev jävligt lång, för att Anton ville ta en kvällspromenad och jag tappade min ena klack!

Steg upp tidigt på lördagen och shoppade hela dagen. Men fy fan vilken hysteri, alla var verkligen på stan. Till slut fick vi nog och for hem. Åt lite morötter.


 



När Anton kom hem från hockeyn så for vi ut och käkade på Fridays.



Sen for Anton på nån fest, och vi drog på Söder och träffade Kjetil. Men det gick åt helvete för oss! Josse var för full för att komma in på Kellys. Tog taxi till nån krog på sveavägen. Men där kom hon heller inte in! For in till centralen. Josse sprang på toa och jag och Kjetil gick in på ett hotell och tog en öl. Sen när Josse skulle gå in, så gick det inte. Vi satt kvar och snackade och Josse väntade på donken.

Tog ett varv på stan på söndagen, hem duscha. Sen for vi ut och käkade på Pizza hut. Jag och Josse tänkte gå lite på skyltsöndagen, men det var stängt? Kanske det som är tanken? Vi gick en sväng sen åkte vi hem.
Men på vägen hem var vi lite busiga. 

   
Rökförbud, också höll vi hand där det var förbjudet :)

    

Sandra i sandlådan :)

 

Eftersom skyltsöndan var stängd så fick vi ordna vår egen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0