Breve, det heter ju Bregott

Nu har man festat i 4 dagar.


 

Julafton, hemma i Boliden.



 

Juldan, i Boliden, på Vienna.
Jag och Josse sjöng massor. Lage förlorade en hundring på mig :)
Efterfest. Borre slängde Jon över altanen. Där låg han fast under skaren. Hahahah, fy fan va roligt det var. Kunde inte slita upp han från där vi stod. Så Tommy var tvungen plumsa fram till han och dra upp han.
For och köpte massa pizza. For förbi med dom hos Ådén. Jon kommer ut haltandes. Då har han typ stukat nånting sen han flög över räcket dan före. Hahah! Beger oss till staan. Började ta drinken. Fest hemma hos oss. Jag, Josse, Josse, Unn och Jens körde Ryska posten, Jens hade aldrig hört talas om det. Vem har inte det?

Dagen efter
..blev det pizza. Josse drog på lan. Jag. Josse och Unn satt kvar hemma hos oss och var tysta. For till Ea och Thomas en sväng. Men vi tyckte det var så tråkig fest så vi drog till Jens & Jocke istället. Men det var nog vi som var dom  tråkiga. För vi var inte på G. Slitna som faan. Sen vart det Calles & Olles.
Frasses, sen efterfest hos Thomas. Och nu kommer det absolut roligaste under hela kvällen. Så sjuuukt roligt, fy fan! Vi kunde inte sluta skratta. Jag och Adam står ute där nere. Finns ett fönster där så man ser trappen. Där kommer Ea flygandes ner in i fönstret och landar på golvet där nere i fosterställning och inte kan röra på sig för att han har så ont, också hade han borta sin socka. Vi skrattade och skrattade. Och det roligaste var, någon säger, kom och titta på det här. Titta till höger. Går in och kollar, där på väggen hänger Eas sock på gardinstången, på nån spik. Hur fan lyckas man få upp den dit? :) Han måste ju ha varit jävligt vig iaf! :)


Men vad hände här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0